Brandövning

Ok, vi har precis haft brandövning. Kocken hade med sig en filmkamera på däck och vi hoppas han fick med när jag masserar Kalle medan han släckte elden. Det var en väldigt lyckad övning och vi firar med en High Five!

image89

Jag vill fira med en High Five.

image90

Där satt den!

Kommentarerna haglar:

- Fan va vi är bra!
- Fy fan alltså.
- Grym slanghantering!
- Vilket jävla sprut Kalle! Du ba spruta över hela besättningen!
- Grymt att du masserade mig Martin.
- Jag vet.
(Det börjar lukta fis...)
Haha, ÄG! Skrockar Hans i bakrunden.

- Nej! Det måste vara tre ljudliga.
- Jaha...
(Hans lämnar brandstationen med en lite förundrad blick. Kanske han tänker på Lasse. Vad vet jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!