Brandrond klar

Precis rapporterat upp brandronden. Det är fan sjukt det där. Vi matroser går omkring i maskinrummet för att typ hitta läckor. Det enda som går att titta på är alla porrbilder maskinisterna satt upp på sig själva. =) (Kommer få ångra det där imorrn.)

Jag lämnade givetvis inte kontrollrummet utan att äta upp resten av deras kakor. Take that Lasse!

Sen har jag hört från brorsan igen... Det där aset är tydligen skitduktig på att gräva upp gammal Martin flens. Visste att jag skulle få ångra att jag sa nåt. Han har hittat ett gammalt VHS-band ifrån mina dagar som gymnasieelev i Visby. Det är fan tre fyra timmar långt. Det finns highlights som Martin Ollar "Klarknappen" på bankomaten Visby Öster och när jag snor pommes från en kille inne på McDonalds, på fyllan...Som vanligt. =(

Jag lägger upp en liten liten bild på den ökända vimmelbilden.

image73

Detta är en polare som istället för att stoppa mig från att hångla upp henne springer runt och hittar alla andra kompisar på stället. Sen ställer dom sig och skrattar i a capella.

Har fan inte skämt så mycket dagen efter det här som när jag gick på att det verkligen var "söndagsmässa" när jag jobbade som Jungman. Den historien är fan ökänd på DG. WHYYYYYY GOD WHYYYYY does this skit hända mig om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen...

...anfaller. Det heter 'a capella'. Wiki förklarar; "sång utan instrument, även solosång."

2007-08-15 @ 11:45:22
Postat av: Martin

Tack! Fixat!

2007-08-15 @ 13:20:22
Postat av: Språkpolisen...

Inte 'i a capella'... din lök! Bara 'a cappella'... 'skrattar a capella', men det betyder fortfarande inte 'i kör'.

2007-08-15 @ 19:54:36
Postat av: Rebecca

Tur att det finns nån som håller ordning...

2007-08-19 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!