Brorsan letar skit.

Jag har precis fått detta mail av en tjejkompis. Inte min bror...

Hej Martin,

Jag ska skicka ut bloggen till så många jag bara kan, tycker
själv det är roligt att läsa den. Blir verkligen glad :)

Men, varför inte berätta mer om din bakgrund, dina resor osv. så man vet
vart du befinner dig? Eller är det jag som är helt lost? :)

Nu måste jag fortsätta arbeta!!

Kramar

Råkade nämna till brorsan om att jag kanske
skulle lägga ut något slags bakrundsmässigt...

Brorsan på Msn:

ChJ säger:
Nej, men när morsan mailar bilden på dig med axellångt hår. Då. Då gay.

ChJ säger:
Mail till morsan, "Vill ha alla pinsamma bilder."

ChJ säger:
Bra idé, iaf, ska ha den där vimmelbilden på lut om du gör nåt
felsteg på bloggen.


Det är väl inte mer än rätt så som jag driver med er andra försej. =)
Mamma lär väl inte visa någon slags barmhärtighet efter mitt inlägg där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!