Broströms AB shipping går på AIK match

Varierar med lite shipping rubriker....äg. Kalle sitter precis bredvid och ser historia in the making helt fucking LIVE! Jag minns när jag hängde med Jonte på en AIK match. Jag är inget skitstort fan av fotboll men gillar trycket AIK kan lägga på.
Vi stod mitt i klacken Black Army och jag tänkte spexa till det lite. Precis när AIK gjorde mål:

- JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
- Fan helvete supa, supa, SUUUUUPA!!! HAHAHAHAHA!
Här spexar jag till det med att skrika nej helvetes satan också...
-
NEJ! Helvetes satan också! (Vevar lite sådär besviket med armen.)

Precis alla inom en 50 meters radie vänder huvudet och det blir helt knäpptyst. Jonte tittar på mig som om jag vore Judas själv.

-
Martin... Säg ja... Säg ja innan dom flår oss levande. Snälla Martin, jag är för ung för att dö!
- ...ja (Gör en minvariant av 'yes' tecknet.)

Efter matchen...

-
Alltså Martin.. Det där var fanimig en nära döden upplevelse av tionde graden. Jag såg the light och allt. Martin du suger...
image165
Check out that lökring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!