Broströms tipsar

Ok, nu har broströms fått kåtslag och fingrat på tangentbordet igen. Dom ger oss träningstips som att undvika att slå i tån i stolsben, att gå istället för att rulla runt på en kontorstol och att fika inte är en form av träning. (Hörde Lasse skrika FAAAAAAN när han öppnade sin mail senast när han läste dessa tips från kontoret.)

Dom är så brunstiga nu på kontoret för det är snart dags att harva in nya träningssiffror. Kan tänka mig att dom har någon slags ritual innan dom öppnar dessa mail med siffror. Typ som att lira Singoalla-hockey eller springa omkring med händerna i luften och skrika HAHA vilka jävla losers dom är som går på detta poängsystem!

Jag längtar tills jag får mitt lilla visitkortsfordral med broströmsemblemet på. Ska trycka det fullt med navellud som en symbolisk handling för att pilla navel är fan så mycket roligare än träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!