G-muttan nästa

Har hört att vi kanske ska till Grangemouth även kallad G-muttan. Undra varför? En gång för (ja Nils hur länge sen är det nu?) lite över 2 år sedan så cyklade jag och en elev till Stirling och mera exakt till William Wallace i egen hög persona. Ett monument som står givetvis på ett berg och figurerar en gammal fjärt som slogs för ett par snötäckta Gazongas i nordligt skitklimat. Varför gav dom bara inte bort skiten? Vem fan vill ha skottland?

image243
Time to meet again Mr Wallace?

3 mil... Sen hem på det också. Snacka om att Sigges wajnerbreds lär brännas bort.

Mathias eleven ombord är askåt på att cykla dit. Helt eld o lågor för att få skavsår i kanelkojjan och bestiga berg. Minns du lökringarna som faktiskt touchade varandra på framsidan när vi kom till Stirling slottet Nils?

image244
Nils "Bumba" Johansson minns säkert.

Lite murken idag... En lista på saker som folk borde få en lobotomi för.

När folk petar en på kittliga ställen när du enbart känner för att slejfa ska lägga sig ner och få buksmärtor, eller gärna ett livslångt ryggskott. Snart trycker jag in en tub tandkräm i örat på er.

Att tro att man skojar till det med att fejka ett slag eller en knäspark men hejda sig i sista sekunden. Alltså vad fucking är problemet? Fick ni inte va med på snöbollskrigen när ni var små eller? Jag letar upp Freuds mindervärdeskomplex föklaringar och knullar ner pappret i halsen på er!

image245
Hehe, Jörgen matknullar!

En värre grej jag stör mig nog ännu mera på är när folk ska "skojbrottas". Detta existerar inte i min värld. Antingen är det full kontakt eller ingenting som gäller! Capito? Alltså fan i gymnasiet när det jämt och ständigt skulle skojbrottas. Vart ligger gränsen? Fan till slut lackar någon ju för att man "tog i för hårt".

Detta tog jag också på fullt allvar när jag tränade Krav Maga och Boxning. Antingen så skulle man tåla att bli totalt utstrypt så det bara svartna för ögonen eller så hade man inget där o göra. Så är det bara.

Sen ett meddelande till folk som vill börja med kampsort av någon form... SKAFFA EN GRUNDKONDITION FÖRST! Detta är fan ett problem inom kampsport. Fettot jag ströp ut i Visby på Kraven hade det fanimig coming. Sen att gråta under träningstid är oacceptabelt! OKEJ!!!!

Sen är det fan ett dags för en smärre kollektiv avskjutning på folk som ger igen för mycket. Fan hade en kille i skolan som aldrig fatta grejen. Ååååhhh vilket as. Stänkte typ lite vatten i fejset på han när man stod och tvättade händerna då kom han 2 min senare med närmsta brandslang och blåste in dig i ett hörn!

Kasta du en snöboll på han backade han in med en Caterpiller skopa och fullständigt begravde dig.

Sen att komma efter mig sker på egen risk. Tänkte efter en stund där om det sista och undrar om jag inte precis föklarade mig själv... Hmm, minns fjortiskriget på den här bloggen. Men dom hade fanimig penisavund problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!