Göteborg - Paris - La Rochelle

Fasen vad fel jag hörde förra gången, jag tror han sa La Pass??? någonting. Det blir Paris dårå på måndag. Gud va kul det ska bli att få se en flygplats, en massa fransmän och känslan av förvirring på Paris tågstation.

Jag ska ta mig på egen hand till Göteborgs flygplats. Jag reser sedan med E-ticket, skönt värre...

På flygplatsen Chaulles De Gaulle blir det någon slags transport in mot Paris tågstation. Min reseledare här hade dålig koll på hur det gick till men det ser jag la allt eftersom. Sen ska jag hitta ett tåg till La Rochelle vilket jag hoppas på är ganska lätt.

Väl framme i La Rochelle ska jag ringa agenten som kommer och hämtar mig på tågstationen och tar mig till hamnen. Älskar killar med små Mr Martin skyltar. VIP värre!

Jag får lägga ut pengar på tågbiljetter och mat själv under resan. Sånt kommer in på nästa lön.

Ska bli intressant att se vad som händer helt enkelt.

Kanske det blir Martin in the gutters ännu en gång in my liv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!