JAG ÄR GUD!!!!

Imorse gick jag som vanligt in och kollade mailen i hopp om att få se något roligt...

image140
Hmm... Ett mail från kontoret igen.

Det som sker nu är nästan lite magiskt. Helt plötsligt hörs kyrkmusik och en svag sångröst:
- aaaaaaaaaaaaaaaahh (sen viskar rösten, carpe diem)
- Carpe Diem Martin... Carpe Diem...
Himlen öppnar upp sig och en liten strimma ljus träffar mig. Rösten talar igen i mitt huvud:
- Ja, Martin... Tveka inte... bara gör det...
Först vet jag inte vad detta tecken betyder. Sen klickar jag på ett mail som handlar om Broströms träningshysteri. Ännu en gång har kontoret stryket med pungen över tangentbordet.
image141
Jag rycker av mig glasögonen så jag faktiskt kan se något. Är detta ett tecken? Ja det är det. Jag måste göra det, jag måste röra om i grytan... Jag har blivit frälst...
image142
Jag berättar för Jeffrey om min uppenbarelse och han börjar genast tillbe mig. DU ÄR MIN GOD MARTIN! Vräker Jeffrey ur sig på en engelsktonad svensk dialekt.

Ja... Ja, Jeffrey jag är gud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och bara för det här har Google börjat länka 'Gud är God'-reklam på din blog. Vackert.

2007-08-18 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!