Jag är utmanad...

Ok, jag vet att jag sagt att ingen vågar utmana mig, att jag är gud och att jag äger en av Broströms båtar. Nu fick jag en utmaning... Eller va fan man kan kalla det. Hon har denna presentation:

En sprallig 13 åring som älskar att fota, pyssla och läsa. Hon har förkärlek till....

Ni fattar grejen helt enkelt, kanske en av dom mest tråkigaste bloggarna jag sett och hon ställer sig upp i mängden och frågar om jag är "med". På vadå? Jo... på att inte äta godis eller fett på en hel månad... vågen? Vågen någon? En liten applåd?

Ok, lilla Icia jag ser gärna att du slutar smutsa ner min blogg. Nu är jag snäll pga din ålder och ber dig att aldrig fråga någon mer om det där. Ok? Godis är bra för kroppen. Godis höjer ditt BMI och ökar din självkänsla alltefter du blir större. Sluta aldrig äta det, försök att byta ut hela kostcirkeln med skumgummi bananer och Ahlgrens bilar.

Att vara asfet är skit mycket status i dagens samhälle. Kolla bara på Göran Persson. Värsta fettot och han har dragit i trådarna sjukt länge ju! Respektera fläsket!

Jag...är...dödsallvarlig.

BOYAKA!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Och ALLA som känner dig tror verkligen på det där...

2007-08-26 @ 20:17:48
Postat av: Egoina

kör på det lilla gubben, jag hoppas du blir riktigt tjock och go

2007-08-26 @ 20:26:15
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade din blogg genom att jag sökte på Bro Promotion på google eftersom min sambo jobbar på den båten, och då dök din blogg upp bland resultaten.

2007-08-27 @ 02:34:42
URL: http://malinca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!