Jag minns...

Jag minns när jag bestämde mig för att bli ett bordshockeyproffs. Det var någon begåvning på stan som stod och lira bordshockey och Martin 10-12 år fick in ett mål. Då var det kört. Tror jag lirade frenetiskt i 6-7 månader tills nästa besatthet kom över mig.

Kan bero på att jag till slut körde en match i skolan mot en kille som slog mig.(Jag är världens sämsta förlorare) Han vägrade sedan ge mig en returmatch som jag tjatade i över ett år om. Jag ansåg att enligt dom internationella bordshockeyreglerna var det min givna rätt att någon gång få en returmatch!

Tro inte jag har glömt dig...as

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!