Konserten of death åt Martins sömn!

Någon däruppe måste hata mig!! Först kl. 08:15 ringer sjukhuset i Eksjö och säger att jag ska få träffa en ortoped, sen ringer en fax inne i det rummet jag sover plus alla andra telefoner i huset. Hatar farsans telefoner för han har fyra på övervåningen som typ löser av varandra i ton och längd. Först ringer en högljudd sen en typ vanlig signal som fortsätts av en skitjobbig jättelång signal som får sin takt slagen av den fjärde och precis när den slutat så börjar den första högljudda igen. Jag ska döda pappas telefoner någon dag...

 

Detta hände väl typ kl. 09:00... Mmm sova tänker Martin enda tills brorsan spolade på toan i badrummet precis bredvid kl. 09:20 ungefär, och så till slut får ytterliggare en glad amatör för sig att sätta igång konserten of death åt Martins sömn strax innan min väckarklocka går igång kl 10.00.... har väckarsignalen ?I Get Around? med The Beach Boys och ett schysst beat bakom så den blev jag ju lite glad åt iaf!!

 

En annan glad nyhet är att jag vaknar upp med lite skäggstubb! Martin kan knappt få skäggstubb och när han gör det blir han glad!

Jag känner mig rough n rugged med skäggstubb.. Vem mer är rough n rugged? Jo actionhjältar är rough n rugged och om en man känner sig som en actionhjälte på morgonen ska han välkomna dom känslorna!

 

Över och ut... Morgonen är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!