Kristofer du behöver inte skämmas

Vi vet alla att Kristofers snopp inte är längre än 13 cm. Detta är ändå helt ok om man nu jämför med andra länder. Jag och Nils "Bumba" Johansson var i Cypern i somras och där hände något...unikt.

Vi hade festat ganska hårt och vaknade upp på en gräsmatta ca 5 mil hemifrån. Vi trodde ärligt gräsmattan var en säng tokigt nog. Minns att jag öppnade ögonen kände den rekordvarma solen på 43 grader brände på mitt ansikte. Vi hade festat "Dör du så gör du style!" kan man säga.

Jag ställde mig upp och undrade vart fan Nils hade tagit vägen. Jag började stapla iväg på okänd mark in ibland husen. Nils som låg två meter bakom mig öppnade nu ögonen och såg mig gå därifrån. Nils försökte göra ett ljud men fick bara fram ett dovt kvämande läte.

Jag hittade tillslut 4 st rastafarigrabbar(varav två st var flyktingar ifrån Kambodja) jag delade en taxi med hem. Jag dumpade Nils.... Hehe.

Nils blev väckt av en tjock skottsk flicka som slog på han och frågade om han levde. Nils hittade en busshållplats och somnade på bänken där. När han sedan öppnade ögonen så stod en boheme framför han. Dom stirrade på varandra sen sa bohemen:

- I... I took a picture of you while you were sleeping.
- Ehh...(Nils gnuggar sina ögon) ok...
- You looked homeless. And homeless people are interesting people.

Nils hade här gjort en jackpot för bohemen satt inne på ovärdelig kunskap. Han höll nämligen på att skriva en sexualundervisningsbok åt just Cyprioter. Hans fru var prostituerad och tillsammans förde dom en fältstudie om hur långa cyprioters snoppar är.

Kristofer du kan vara lugn. Din snopp är längre än hela Cyperns medellängd som tydligen ligger på 10 cm i eregerat tillstånd!!!! Nils försvarade stolt landet Sverige med vårat medel på 17 cm! Du är en sann patriot Nils.
image158
Dör du så gör du style!

Kommentarer
Postat av: Hrm..

Verkar vara lite av din blog-stil också, 'dödar någon dig så gör dom det...'

2007-08-18 @ 22:42:00
Postat av: Martin

Vem är förvånad när jag säger att jag alltid ligger steget före! Jag äger detta stället ni älskar att besöka. Det är fler besökare än vad ni tror...

2007-08-19 @ 00:05:20
URL: http://www.cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!