Lasses sista dag på sitt kontor

Lasse sitter själv vid sin dator på kontoret och ska egentligen skriva en avlösningsrapport. Det där med att faktiskt skriva på en dator skiter Lasse i. Fan roligare o klicka ju:

- Hmm...
Klick klick
-
Jaså där ser man.
- 2,5 bars tryck...
Klick klick klick
- Jämföra ba.
- Fan va grym du är Lasse. Hitta allt ba.

Lasse börjar nynna. Han nynnar på låten we are the champions fast bytt ut några ord här o var...

- I aaaam the chaampion. I aam the chaaampion.
- Hehe, nu jävlar Göran. Snart kommer jag och tar dig i ditt lilla pastejkök...
Lasse börjar klicka febrilt. Låter nästan som en gammal skrivmaskin.

Klick klick klickedicken klickis

Och så nynna...

-
Nooo time for Gööraan. Only for meeeee! Lasse missar några toner fast det gör inget. Lasse är grym.
-
Hehe, dags o beställa den här lilla mådder fockern.
Lasse lyfter luren och ringer till BR leksaker.

- Hej, jag heter Lasse och jag är ifrån Skåne! Klappar sig på bröstet.
- Jag vill beställa Water Cannon BX70.
- Är det sant att den har en stråle som nästan är likvärd såna man skär pussel med?
- Ja visst fan vetu. Slutet på augusti i Skåne ba. Jävla vattenkrigardagar det.
- 15 499 kronors. Inge probs jag mönstrar av idag. Massa stash du vet.

Killen i luren fatta inte ett skit, men Lasse är helt inne i sin egen värld av Göran smärta.

image184
Hasses tur att sätta på kaffet.

Klockan slår tidig kaffe sådär 20 min efter frukost och allas kaffetarm suger efter knarket. Lasse vänder sig om och ser dom sitta vid kaffehörnan. Han signalerar ifrån telefonen att dom inte ska äta kakor förrän han kommit. Lasse har en skylt där det står, "rör du så dör du" som han håller upp precis när någon sträcker sig mot kakorna.

Lasse slänger på luren för hårt så den ramlar av och han måste lägga på den igen:

- JA! JAAAAAA! Jag ska ba trycka upp mådder fockern långt upp i mumindalen på han! Haaaa hahahahaha!
- Vadå? Shit va glad han blev?

Pulsen höjs när Lasse i slow motion snurrar sin stol emot maskingänget. Alla fattar vinken och ställer sig upp på varsin sida emot Lasse ca 15 meter ifrån och höjer sina händer.

- Stand by!
- Vi vill se, Lasse äga! Vi vill se, Lasse äga!

Lasse bara brölar som en grottmänniska och vräker undan allting på skrivbordet i en symbolisk handling.

AAAARRRRRGLLLLLRR

Lasse tar ett skithårt farttag med kontorsstolen, rullar ca 9-10 meter fortsätter ner på knä för att göra en powerslide på sina knäpuckar,(slow motion) sedan i en enda rörelse kommer han upp på fötter och high fivar maskingänget springandes med båda händerna samtidigt. Allting hände i slow motion och han fullständigt överröstar maskinrummets buller med hans egna låt I AM THE CHAMPION! I AM THE CHAMPION! Salivet bara yr...
image185
Lasse(as gay as it gets) kommer i full fart med en dubbel high five! Vi möts snart igen Lasse! (Försökte ta i hand med Lasse idag. Han faktiskt dubbelkollade på min handflata först så jag inte trixade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!