Martin strippar videon

Alltså den här får la fler klickar pga namnet än vad det är menat kanske. Jag visar mina lärjungar på Skärhamns sjöfartsgymnasie hur man strippar en tank. Flex och Alexander... Ni är jävla dåliga på att fixa grejer därifrån. Jag SKA ha en bild med så många psykedliska ögon som möjligt på. Ok? Tjafsa inte utan bara gör det.

MARTIN FLIPPAR OCH STRIPPAR!

Eleven Mattias finns med på bild lite i början. Jag försökte få han att fatta min humor genom att få han och läsa lite inlägg. Efter fem minuter:

- Ja, då får man väl ta o se ifall det hänt något i världen också. Mattias klickar in sig på Aftonbladet medan jag sitter bredvid och ser på han genom mina skyddsglasögon.

Jag har däremot börjat få eleven att säga att han är själv är bäst ganska ofta. Framsteg! Sen har han erbjudit sig till att vara fotograf. Också framsteg!

- Hur säger man medans man målar?
- Jag är bäst.
- Braaaaa, klappa dig själv på axeln medans du säger det för en fullbordad egotripp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!