Morsan talar ut...igen

Ok, mamma har nu spridit min blogg till sin arbetsplats och det är en kyrka. Det tycker jag är grymt. Men mamma är fortfarande lite arg för att jag ollar så mycket. Mamma tar detta på fullaste allvar och skriver så här:

Jag är inte sur. Inte mycket gör mig sur faktiskt, men du måste inse att jag inte kan sprida en blogg med ollning, för det kommer konfirmander att tro att det är OK. Och det är det inte....Däremot har jag talat om det för somliga av mina arbetskamrater.

Haha, jag ser en massa konfirmander stå och gruppolla ett krucifix framför mig. Ok, jag ska försöka undvika det här mamma. Jag respekterar din arbetsplats och är själv konfirmerad.(Jag bar korset in i kyrkan! RESPEKT)

Till mammas konfirmander:
Ollning är inte ok. Att olla saker kan medföra sjukdomar och saker du ollat kan ibland lukta illa. Jag är en expert på ollning och vet vad jag gör. Försök gärna med andra saker så som att hålla nere folk och fisa ljudligt i deras ansikten! JA! Det däremot är så fruktansvärt rätt!

Ok, morsan nu fattar dom!

image157
Mammor gillar inte när deras söner trycker sin snopp emot saker.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Gruppolla ett krucifix! Haha... så rätt!!

2007-08-20 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!