Oändligt lager av material...

Ok, nu är det ganska många besökare här så jag tänkte förklara lite själva idén med min komik. Jag vill först presentera lite folk här ombord och visa vilken sorts humor jag kan presentera. Skämten som läggs ombord i båtar blir roligare när man förstår miljön en aning.

Kommer succesivt visa lite mera av båten och har kontakt med andra sjömän på andra båtar. Jag hoppas på att få lite anekdoter och bilder på mailen snart.

Hoppas detta är ett nöje och att jag kan sprida glädje! Är det andra båtar som loggat in här så skriv gärna en kommentar om det. Bro Promotion och Alcedo vet jag loggat in. Undrar om det finns fler!

Ska utveckla en anekdot om Amsterdam snart. Höll på att bli våldtagen av två bögar, rånad av två kokainlangare, inlurad på en transklubb där dom lurade in mig i ett hörn och så blev jag bjuden på en transhora av en pimp inne på en raveklubb bland annat.

image16

Ok, nu blev det lite väl seriöst här...

"Du vet att du är man om du har en distinkt svart rand i kaffemuggen du använder på jobbet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!