Team Martin på ingång!

Försöker få hit Team Martin till min båt nu. Känner lite yngre sköna matroser som jag ska få hit. Det är två st som ska i pension till hösten så Team Martin är på ingång. Kan se det framför mig redan nu...

Då ska jag införa attackollning på båten. Det eller kanske den nya sporten som dom bytt ut 'The Fart Game' med. 'Hitta nippeln' kallas den för tror jag. Har fått en liten mera ingående förklaring om hur det går till i praktiken. Ska lägga ut det imorrn.


Attackollning är jag faktiskt lite pionjär på. Vi höll på ganska seriöst med det när jag pluggade i Visby. Vi filmade en massa galna fylleupptåg med höjdpunkter som Martin började kalla sig Markus och snodde folks pommes inne på McDonalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!