Vad händer i framtiden?

Som ni förstår är det inget fel på kreativiteten här ombord i Bro Anton. Tyvärr kommer jag nog inte att få tillgång till videofilmen om dagens brandövning men jag har andra favoriter på G. Imorgon tänkte jag börja med 'Martins matrosskola' där man kan lära sig ovärdeliga tips om sjölivet.

Sen har jag förberett kanske det största äget bland sjömän genom tiderna. Detta kommer jag avslöja imorgon med bilder och vassa kommentarer. Har faktiskt mailat ett annat rederi om ifall det finns jobb där när detta spårar ut. =)

Maila morsan nyss också. Morsan har inte hört av sig sen senaste mailet jag la ut. Börjar bli orolig.

Nils har äntligen letat sig hit! Minns senast jag och Nils träffades. Vi öppnade bakluckan på min bil och såg:

En longboard
En bogserlina

1+1=Vem åker först?!

- JAG!
- Nej, jag ditt säpo!
- Meh! Va fan då för?
- Ja ja, ok då åk du då.
- Nej det är lug.....

Ganska tradig diskussion men tillslut kom vi iväg och jag såg ett liv utan skinn framför mig när vi susade fram i 60 km/h genom Ljungsbro. Jag som då är i trotsåldern ringde direkt upp morsan när vi var som närmast att krascha och berättade allt. Jag citerar mor:

- Martin... Du är en idiot. Vet du om det?

Har tyvärr ingen bild men vi festade ganska hårt den helgen. Givetvis har jag flera Nils däckar överallt bilder!

image100
image101

Det är inte lätt att vara Nils ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!