Veckans Verktyg!

Ok jag skjuter först här nu med veckans verktyg så alla förstår lite hur ungefär det kan se ut. Vi har valt att presentera skyddsglasögon. Jag säger 'vi' här för Rebecca fungerade som fotograf under kafferasten.

image24

Vi valde dessa. Vi hade ungefär tre st att välja mellan.

image25



Så här ser dom ut
i profil.

Observera dom psykedeliska
ögonen.

Märket är 'Panorama'
image26



image27

Observera att detta är totalt maxad skäggstubb för mig...

Ok det är härifrån allting spårar ur totalt. Här sitter vi och diskuterar om hur vi ska demonstrera själva användandet av skyddsglasögon. Men det behövs inte för Rebecca råkar lägga en liten groda som jag absolut inte egentligen får berätta här men gör ändå!

Sekunden innan den första bilden nedan så säger Rebecca något i stil med att hon 'borde haft sådana hära glasögon senast hon var med sin pojkvän'! Jag totalt flippar av skratt och Rebecca genast fattar att jag tänker utnyttja den kommentaren. Hon börjar straffa mig med att kasta sockerbitar och kaffemuggar på mig tills jag lovar att jag inte tänker lägga ut hennes kommentar.

image29image30image31


Länk till skäggstubb poängen. Mustachtävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!