Vilken utsikt!

Tankfartyg får alltid se dom finaste platserna världens länder kan erbjuda. Här nu i Rotterdam kan vi se till exempel cisterner, vindkraftverk, läckande rör, gosiga kajgubbar, cisterner och (trumvirvel) cisterner! På vägen in hit kan man få se containrar, stora högar av grå kulör, stora högar av brun kulör, cisterner och andra fula rostiga båtar som alla pekar på och säger:

- Den där var stor.
- Den där var blå.
- Kolla kolla! Dom har cisterner samma som i England!!! WOOOOOOW!
- Oj, vilken fin båt... Den är... stor och röd. Hmm...

Sen luktar det förjävligt! JÄMT! Shoohoo semester!

Man skulle väl kunna säga att vi tar bakvägen in med en butt plug och parkerar bussen i pastejköket på dom länder vi besöker. Här är en bild på min fina utsikt jag vaknade upp till.
image227
Jag får det till endast tolv st cisterner och trehundraförtioåtta vindkraftverk... Yes. Här vill jag bo!

Kommentarer
Postat av: ICIA

Inget godis på en månad! Är du med?

2007-08-26 @ 13:40:31
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: Malin

så är det att vara ute på sjön ;-)
Inte så konstigt att man kan bläddra ganska fort genom bildhögarna som kommer hem emellanåt.
Det går knappt att räkna de bilder från hela världen man sett där motivet är en hamn någonstans och det stående inslaget är cisterner eller rostiga tankers osv.
Se charmen med dem.

2007-08-26 @ 14:06:38
URL: http://malinca.blogg.se
Postat av: elvira

svar: va?

2007-08-26 @ 14:25:22
URL: http://glodhett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!