Billabonghatten, bästa köpet hittills!

Har kommit till Magnetic Island nu. Grymt mycket djungel, väldigt lite folk och svindyrt internet! Det kostar fan 12 sek per kvart!!! Och så kan man inte lägga in bilder.

Det första jag lade märke till när jag klev in här var deras lilla hylla där man kunde köpa böcker. Jag är alltså just nu ute på en liten ö utanför i Australien och stirrar på 'Göran Persson och hans värld' skriven av Olle Svenning, publicerad av Norstedts och ollad av Olof.

Göran works in mysterius ways sometimes...

Gick ut igår igen givetvis dagen innan jag ska upp tidigt. Vaknar av ett totalt spöregn ute och kliar mig i huvet. Detta är Australien, Australien kan inte ha så här mycket regn. Och varför kan inte Floda ba packa sig själv emellanåt?

Tydligen så finns det en regnsäsong i det här landet som drog igång imorse. Jojo, mycket riktigt och inte en fan visste det förutom Australierna heller. Det känns som om det någon slags nationalhemlighet dom håller undan för resten av världen!

På bussen, upp till Townsville, på färjan och ringa till reseagenten igen för att betala lite fler utflykter. Mitt huvud ringer fortfarande efter igår medans signaelerna går fram, en annan man än Chris svarar jag tittar ner på mina nyinköpta shorts och svarar:

- Aw man that's just great. I've got kebab sauce right over my penis area.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!