Captain Cock!

image540

Här sitter jag och skriver lite på stranden i Agnes Waters the town of seventeen seventy. Den heter 1770 för det var här som Mr Captain Cook klev iland och hälsade på Aboriginierna.

image541

- Shit fan vi klara det!
- Najs Captain Cook. Så ehh vart ska du göra det?
- Vet ifan än... Hmm, där!
- Ok, öj grabbar kolla här ba! Captain Cock ska göra det nu!
- Wohoo, du är grym Mr Cock!

Captain snopp and his crew walks for a while and stops when they find solid land...

- Jaha, ok då.

Captain Cook wips out his penis gets help from the crew to lay down so the tip of his penis touches the ground.

PLOPP! CLAIM!

And the crew celebrated the glorious moment by making farting sounds, putting the palm of their hands in their armpits, and squeeze away.

Oh the joy... Oh the joy...

image542
Even the animals came and gave gifts to the tip of the Captains Snopps penis.

image543

Här är jag skitglad för att jag tror jag är påväg emot monumentet över Mr Snopp. Jag har vandrat i 40 min och har ca en timme kvar tills jag är framme till slutet av stranden.

image544
Framme! Riktigt najs efter en alldeles för lång vandring.

image545
Men... Det jag trodde var ett monument visade sig vara två lite högre träd bara. Snacka om antiklimax, jag blev skitsur faktiskt. Sen vände jag mig om.

image546
Och fick se hur långt jag har kvar att gå tillbaka.

image547
...

Skitsamma! Imorgon så ska jag till den här båten och slappa i tre dagar, sen tillbaka hit igen för att fira jul. Det kommer vara en skitstor fest som heter de adopterade fast på engelska då.

Har inte märkt av julen mycket alls här. Tiden bara rasar på tycker jag! Kan säga att det är i runda slängar 30-32 grader varmt idag och inga moln. Tyvärr går det inte att bada i havet längre pga läskiga djur. Absolut ingen badar i havet faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Anna

Bög, Du är ful!

2007-12-19 @ 17:50:21
URL: http://http://hazeleyes.blogg.se/
Postat av: Jeffrey Hawkins

Nej Martini,
God jul och gott nytt år. or as they say in Oz - Happy Christmas and a Happy New Year,
All the best, I see you are having a good time,
Styrman Jeff

2007-12-20 @ 10:59:18
Postat av: MaDeLiÑo

Åh. Saknar dig mer & mer för varje söt kommentar... Å den där Anna som påstår något mycket elakt borde bege sig dit pepparn växer... PUSS!

2007-12-20 @ 20:06:46
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Martin

Bög.... ful?

And who might this be? är det ett försök till äg här? Ska jag skjuta tillbaka eller..

Nej va fan snackar jag om? Jag snorklade i det stora barriärrevet igår.

Har annat att tänka på. Anna, du får komma tillbaka i april månad. Då har jag mer tid för dig min älskling!

Tjena Jeffrey mannen! Tackar detsamma på dig med, hoppas du får ett trevligt avslut på 2007!

Och min lilla Madelino!!! Jag har saknat dig dessa tre dagar jag varit borta!

Pussar tillbaka!

2007-12-21 @ 09:22:13
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!