Fan va livet suger...

Det är med vemod och dyster min jag nu ikväll ska ta bussen till Airlie Beach. Där ska jag ut på en 18,3 och 17,3 meter lång lyxkatamaran.

Ska sova över tre nätter och det blir snorkling samt olika besök på olika exotiska öar. All mat blir lagad åt mig och priset för denna utflykt är i runda slängar 2800 sek. Jag fick det då betydligt lägre pga den galna Chris såklart. =)

Jag knäpper fingrarna i en nedrans rörelse och säger:

- Shit vilken miss, det finns en risk för att jag kommer bränna mig...

Mmm, kram på er. =)

Kommentarer
Postat av: Loooooys

Wosh,låter hur gött som helst ;)

2007-12-17 @ 23:24:28
URL: http://louiselr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!