Fluffboy!

Eeyyyyy, (gör någon idiotisk form av handtecken) ännu en dag på Magnetic Island! Och inte vilken dag som helst utan Benny Bojan dagen! Det kommer ca 3000 pers till the full moon party ikväll och fi fan vilket drag det kommer bli.

Jag har dock glömt att klippa mig. Så fort jag tar av mig hatten så skriker folk av rädsla för chewbacca!

Tar av mig hatten...

SWOFF! Håret entrar scenen åt alla jävla håll möjliga!

- Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Run for your lives! He's gonna kill us all! , Run, run like the wind! Ramlar och skrapar upp sitt knä.
- No, please don't run. I'm from sweden, I'm liberal! I promise! Ytterligare handtecken vädras, jag börjar bli expert på dom.
- OH MY GOD, A SWEDISH KIND OF THE GRUDGE THING!
- What! No! It's more like the brothers of fluff. You know the TV-show! Förjäves så försöker jag se ut som en fluffbroder.

Sen flippar brudarna, börjar slita av sig alla kläder, springer runt mig nakna i en cirkel innan dom ger totalt järnet i motsatt riktning mig.

Typ... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!