I am a manbearpig!

Jag är just nu i en pytte pytteliten stad som heter Agnes Waters eller The Town of Seventeen Seventy. Det står liksom olika på olika kartor. Hostelet jag bor på kommer nog bli det bästa jag någonsin bott på.


Supernice helt enkelt!


Det finns också en skatepark har till min förtjusning, och så går det hyra surfbrador riktigt billigt. Så idag blir det enbart surfing och rulla på brädan.


Jag är så glad så det finns bara inte. Det känns precis som om jag går och kramar mig själv med myspys känslor dygnet runt. Semesterkänslan är total kan man säga!


Julruschen ar ju ocksa i full gang har. Folk star och pyntar sina hus samtidigt som dom tanker pa sin vatskebalans i kroppen. Endel palmer far lite glitter pa sig, en plastig julgran skymtas i nagot fonster och julklappstips syns i varenda affar.

Jag ligger och tänker tillbaka på campingresan fortfarande. Måste skriva ner mera i detalj om själva resan medans det ändå är färskt.

En annan sak som är så fruktansvärt roligt för mig. Här är lite universaltips om hur man imponerar på en backpackerbrud utomlands. Också i denna ordning:

* Kom ihåg hennes namn.
* Kom ihåg vart hennes nästa ställe att resa till är.
* Kom ihåg hennes favoritställe på jorden.

Dom tre är basic såklart, och mycket imponerande om man minns. Sen kommer själva nådastöten eller hur man ska kalla det: =)

- So what do you do at home? Ser djupt i hennes ögon.
- Nothing right now. I'm thinking about studying bu... Här avbryter jag och avslutar hennes mening.
- But you're not really sure about what? Där satt den! Igen...
- No, exactly! Har är hon helt amazed hur jag lyckas läsa hennes tankar ba!
- But maybe you can use this trip to find out! To do some thinking! ännu en fullträff... Igen...
- ... Nu sitter hon helt tyst och bara glittrar med ögonen!
- I think you will find out exactly what you will do in life. You seem like that kind of person that will find what makes you happy in life!

Ja sen var det klart ja. Man kan göra det i lite olika varianter såklart men konstigt nog så tänker nog 70% av alla backpackerbrudar så här. Jag har gjort det nu ett par gånger och är nog mest förvånad själv över hur effektivt det är...

Sen om dom är ännu mera osäkra så säger man något i stil med det här.

Det kvittar egentligen vad man gör så länge du har hittat något du gillar att göra. När du äntligen hittat det du gillar och blir riktigt bra på det kommer människor vilja se dig göra mer. Om du sedan lyckas bli bäst på det så kommer människor betala dig för att fortsätta göra det!

Typ citat Richard St. John eller vad han nu heter.

är det lågt av mig att göra så här? Jag kan liksom inte sluta. =) Det är bara för roligt helt enkelt!

Jepp jepp, klappat och klart! Ska nu dra till stranden med Dana och Kristen ifran Kanada.

Shit det tog riktigt lång tid att få in alla små jävla ääöå bokstäver! Och speciellt roligt blev det inte heller, fan också. Humor humor, jag vill skriva mera humor. Men det ar otroligt svårt att komma in på rätt humör i dessa miljöer som datorerna finns på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!