James Bonner

Sitter på ett trångt litet IT-cafe med skön techno i bakrunden och plinkar ner mina minnen. Den här resan blir bara bättre och bättre, svårt att greppa hur livet bara leker just nu, it's the time of my life... Det är julafton, 30 grader varmt och jag har träffat ytterligare en karaktär i livet som jag vet kommer bli en vän för livet.



Hehe, älskar flummiga bilder! Mannen på bilden heter James och jag ska adoptera hans livstil frånochmed nu. Vi har skrattat han och jag, vi har skrattat två dagar i streck. Att bara vara i denne persons närhet var speciellt just pga hans stil. Svårt att förklara men vissa människor har en utstrålning som är svårt att inte bli påverkad av.

Det är så fruktansvärt intressant att hitta dessa karaktärer och lära känna dom.

Har skaffat mig facebook igen och börjat festa på allvar här nere. Har också börjat fundera på att börja på någon slags dramaskola för att lära mig att dansa och börja uppträda i teater eller något. Tankarna snurrar om att komma bort ifrån sjön och börja skapa.

Ibland har jag så mycket ideer i huvet att jag måste sitta still i några timmar bara för att kunna tyda dom. En explosion av kreativitet surrar inom mig, jag spricker närsomhelst. =)

From the ena till the andre...

Festerna här är helt grymma! Hårt festande hela natten sen emot småtimmarna så drar sig folket till en lagun som finns här i stan för ett traditionellt nattdopp.

Kom hem klockan halv sex imorse...
image578
Psykedeliska ögon dominerade kan man säga!



Sjukt mycket dansande blev det och allt för få bilder. Tyvärr så ska James och resten av gänget jag var ute med igår hem idag. Ska ut med ett annat gäng ikväll dock, däribland den mytomspunne producenten Cooper som kommer tillbaka idag.

God Jul förresten! Har ingen julstämning alls dock, ingen här har det. Det är för varmt helt enkelt. Jag säger bara en sak just nu till er som läser.

Köp en ryggsäck och börja res! Det är en otrolig upplevelse som är nästintill omöjlig att beskriva ibland!


Kommentarer
Postat av: thomas

God jul Martin. Se nu till att festa riktigt jävla mycket idag och fira att ett helt vanligt par tog in på ett hotel för 2007 årsen.

2007-12-24 @ 12:01:07
Postat av: Martin

Hehe, lätt!

2007-12-25 @ 04:47:09
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!