Magstarka bilder

Här följer några mycket minnesvärda bilder ifrån Australien... Obs, mycket rörande material för mig.

image536
Här står jag i Brisbane inne på Starbucks. Det som just nu händer har bara hänt en enda gång tidigare i mitt liv inne på ett fik i Göteborg. På ytan jag befinner mig här, så är jag ensam kille mittibland 25 kvinnliga homosapiens på ca 35 kvadratmeter... Det finns bara ett ord som kan beskriva denna känsla.

Mäktigt...

image537
Jag petar på Australien största bröst. Denna tutte finnes på Fraser Island...äg.

image538
När jag upptäckte en totalt livsfarlig spindel på min hand och jag INTE kissar på mig!

Ok nu kom det in tre stycken skitjobbiga skånebrudar med varsin sushilåda på internetcafet. åååhh dom sitter bara och tittar på skiten och kacklar om ett par skitfula glasögon, ät för i helvete!

...

Så nu äter dom... Tack.

image539
Den här bilden är väldigt speciell också. Den koppen kaffe jag håller i handen är bland den godaste jag själv fått till fak...

Herregud nu kom det in ytterligare en skåning. Nej vänta lite nu... Ja, hon är Dansk. Vem är förvånad att alla förstår varandra?

Ameh, va fan! Sushi hon också!!! Alltså det finns relaxrum för såna störande individer som er. Det kallas UTOMHUS! Snälla gå dit...

Hela jävla Tomelilla sitter fan här bredvid mig nu och bräker ut sin lycka över sushi. Nej jag pallar inte trycket... Nej nej, vänta lite. Ja! Haha, nu ska dom gå.

Nu ska dom bara krama varandra i 10 min.... Jag vänder mig om och stirrar lite argt.

SATAN! Jag tror hon såg vad jag skrev. Hmm, hehe nu går dom. Lite close det där faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Martin

Ska kolla in allt det här Berndt! Jag kommer stå och ljuga hur mycket som helst nasta gang vi ser djur i grupp.

Jag ska basera min kunskap ifran the swedish expert Böörnt. =)

Stod och ljög lite nu senast vi sag en odla. Jag sa att det bits och har fratande blod. Alla lyssnade pa mig med tindrande ogon.

Sen nuddade odland vid mig, jag fros till is, kissade pa mig och POFF! sa var all min trovardighet om den lilla draken borta...

2007-12-21 @ 10:11:18
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!