Om jag bara fick tag i en Japans kamera...

Ok, sitter i Surfers Paradise med varldens huvudvark ifran vatskebrist tror jag. Lomsk den dar varmen ibland, och just nu sa ser jag nagonting ackligt emellan tangenterna...

Ja, det ar nagonting ackligt och organiskt. Det ar en bit brod, typ gront brod... Jag undviker tangenterna emellan ahh nu maste jag trycka dar, emellan O och P.

Var pa en nojespark/djurpark idag dar jag klappade en kanguru och en koala. Men, mina nya svurna fiender ar nu Japaner med stort J. Javla Japaner, ni ar as helt enkelt.

Dom bokstavligt trangde sig fram och tryckte undan manniskor (mig...) for att komma till Koalan man kunde klappa. Sen sag jag en Japan av kvinnligt kon klappa en kanguru med sin sko for hon vagade inte klappa med handerna, mysigt att ha en sko i nyllet. Riktigt kelvanligt!

Tillslut sa sade dom att jag skulle flytta mig for att dom skulle ta kort pa kangurun jag klappade. Det var da jag kastade en besvarjelse emot dom for all framtid.

Jag ska ju fornedra mina sandaler som ger mig skoskav pa nagot vis. Jag har alternativen:

1. Lata schoolies fa ta i dom och gora vad dom vill med dom.
2. Limma upp dom i taket inne pa en offentlig toalett.
3. Lata... Japaner, ta kort pa dom.

Detta ar just nu hojden av fornedring i mina ogon.

Akte ocksa nagra ganska extrema akturer men Liseberg hade nog varit roligare faktiskt.

Ikvall ar det superfest som galler. Vi har alla kopt ett slags armband och ska bli hamtade med buss klockan 9 eller tio ikvall. Da blir det clubsafari! Ska aka runt till en massa klubbar ihop med 7 andra hostels och festa stenhart!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/298729/images/2007/pict0953_1196328716_5992655.jpg

Checka in alla sma gubbar som bara far den! Overallt ba! Sa har ser det ut overallt, dom har specialskyltar for precis varenda liten promendstig!

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

jag saknar alfabetets tre bokstäver i dina inlägg... :*( kom tillbaka... alt. kopiera in ÅÄÖ!!? fan.....

2007-12-02 @ 12:33:11
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Martin

Fan jag vet... Det ar forjavligt. Varfor finns det inte USB pads med aao for?

2007-12-03 @ 07:35:50
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!