Spontaspyr mot hajarna.

Hyrde en surfbräda idag och prövade lyckan. Ok herregud vilket skittangenbord jag sitter vid här. Någon dum fan måste ha spillt Coca Cola på skiten eller nåt.

As...

Måste fan nita tangenterna ju!

Pang pang pang låter det! Sitter helt febrilt med styva pekfingrar och slår skit ur enter knappen. AS!

Surfingen gick åt helvete också. Visst var det kul o så men att svälja tio liter saltvatten blev lite tröttsamt så tre timmar fick räcka. Träffade några tyska boys på vattnet som också prövade lyckan. Dock gillade dom att skämta till det dom små asen... =)

Kliv in i mitt huvud medans jag surfar:

- Haha, värsta surferboy här ba!
- Skitvåg ett...
- åh vilka skitvågor. Kom igen nu för fan fan. Give me en rejäl wave nu!
- ze waves are shit Martin.
- Yes yes, ze zuck like hell.
- Jävla tyskar fan lär er snacka engelska! Detta kommer då ifrån en person vars identitet som svensk aldrig misstagits på. Men men, tyskarnas ze zhit zucks språk är en aning GAY!

-
AHA! Våg, a wave it's mine! Screw you ze germans. Hahahahahhahaha! Börjar plaska febrilt och inte ett skit egentligen händer mer än att mina händer agerar små såsvispar.

Plask plask plask plask, kom igen nu surfmannen!, Plask plask plask plask, tajma ba, åååååhhh HEJ så var man uppe på brädan!

Nu börjar tyskarna skrika så salivet bara står som en Isländsk gejser bakom mig!

- Ze SHAAAAAAAARK MARTIN!
- YEAH it'z a big one Martin!
- SHAAAAARK Martin, whatczzzzzz out Martin!

Haj, sa dom haj? Skit också.... Haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj haj! Jag vill inte bli biten av en haj.

FAAAAAN! Jag bajsar på mig.

- It is ze braun in my shorts!

haj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj hajhaj haj haj haj haj haj haj

PANIIIIIK!

Här har jag redan ramlat av brädan för länge sedan och börjar spontanspy av ren rädsla för haj. Ba hulkar rakt ut i vågen och får allting över mig utan att jag kan göra ett enda skit. Lugnar ner mig i en millisekund för att se nästa våg komma som ett höghus emot mig.

Jag skriker rakt ut och sväljer ca ettusenförtioåtta liter vatten. Spontaspyr rakt emot vågen så jag får morgonens havregrynsgröt rakt över bröstet, slår sedan fyra volter i vågen. Lyckas få upp huvudet spyr lite till, och ser ze Germans skratta på ett mycket ondskefullt sätt.

Med bruna shorts och små efterkänningar av hulkningar går jag sakta upp ur vattnet...

Givetvis så ska ze germans bara ha den...


Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

HAHAAAHAA alltid lika rolig. Synd att du bajsa på dig fan=/

2007-12-15 @ 15:14:29
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Martin

Att surfa är inte så lätt som jag trodde det skulle vara. =)

2007-12-16 @ 00:44:43
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!