Vem fan tog mitt schampoo?

Senaste dygnet eller dygnen (minns inte riktigt) har varit helt otroligt roliga. Jag har traffat tva tjejer Elin och Hanna (svenskar) som ar dom tva roligaste tjejerna som nagonsin korsat min vag. Vi har alla tre precis samma humor och skrattar bort dagarna sa vi knappt far luft ner i lungorna.

Elin har en resedagbok!

Vi ska resa ihop upp till Brisbane sa i fyra dygn till kommer skrattsalvorna losa av varandra.

Sen har jag ett par roliga observationer jag maste fa ner nar tiden kommer till. Internet ar bara tillgangligt under kontorstid och ar svindyrt!

Jag har traffat en liten Hollansk tjej ocksa pa varan clubsafari. Vi lag pa stranden igarkvall i sakert 5-6 timmar och bara myste pa en filt under stjarnorna. Polisen kom givetvis ocksa forbi med en Jeep precis nar ingenting fick stora oss.

Jag tar den historien med mig till graven... Pinsamt, pinsamt...

Just det, vi bevittnade en knullstallningstavling pa varan clubsafari. Helt grym! Det och sa har jag kommit pa den nya varianten av "yes" tecknet, 'biceps curl yes tecknet'.

åäö, jag saknar er... Grejen ar att om man ska klistra in nagonting har sa kommer det forst en pop up som man maste klistra in bokstaven i sen klicka pa skapa. Omstandigt och svindyrt med tanke pa hur lang tid det skulle ta.

Jag provade pa nagonting som heter Boogie Boards igar, typ man ska ligga pa magen ovanpa bradan och glida med vagorna. Det later simpelt och bra men vagorna ar fanimig 2-2,5 meter hoga och att missa en vag ar precis som att lagga sig i en tvattmaskin.

Helt sjuk kansla att tumlas omkring i. Helt sjukt kul! Man ser en 2,5 meters vag, en Martin, sen ingeting och tillslut en Martin igen som bara poppar upp och skriker semester med armarna viftandes omkring sig!

Shit det hander saker hela tiden just nu. Ska fa ner ett par roliga historier snart, jag lovar. En kommande observation ar om den nya manskliga rasen...

Det ar inte brats, inte Japaner och inte fjortisar. Jag har svagt namnt mitt hat emot Schoolies men kanner inget hat gentemot denna ras bara nyfikenhet. Alla vet vilka det ar, alla kanner vi sakert nagon.

Dom gar under namnet Don Juan...

En mycket mer detaljerad beskrivning om Don Juans kommer inom kort.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/298729/images/2007/pict0940_1196327981_5992649.jpg
- Djungel... Check!

Kommentarer
Postat av: sara

jag kommer aldrig förlåta dig för att du inte tog med mig till australinen MyCKET DÅLIG STIL. bara så du vet
haha :D

2007-12-03 @ 18:42:20
URL: http://ssessan.blogg.se
Postat av: Martin

Jag vet Sara... Men det kommer fler ganger! Vi kan klippa far ihop pa Nya Zeeland istallet!

2007-12-04 @ 02:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!