120 kilo, gay. Klippte mitt hår...

Alltså jag förstår inte vart alla dom här bögarna kommer ifrån. Iallafall dom som dyker upp alldeles i min närhet. Jag var tvungen att skaffa en ny frisyr igår i den lilla staden Nässjö. Jag vandrar in i ett lite köpcentra och hittar en drop in. Jag ställer mig precis utanför stället och får ögonkontakt med...han.

Framför mig står en, as gay as it gets fucking bodybuilder på en lätt 120 kilo! Jag tänker - hur fan lyckas jag stanna precis här och nu, va fan, jag vill gå härifrån men han liksom skjuter små hål igenom mitt huvud med sin blick - tankar.

- Heeeej. Holy crap, han är den största biten gay jag någonsin sett!
-
Ehem, hej.. Ehh, har ni tid? Fan sa jag nu? Jag måste klippa mig, jag vet. MEN VA FAN!
- Givetviiiiiisssss. Slå dig ner en stund bara. Till och med hans S är mer gay än speedos.
- Hmpf, ok tack... Alltså måste han bre på med en extra gay dialekt precis när JAG just såg han? Åååhh, detta är inte sant. O så ska jag betala för det här!!

In kommer en annan ung kille och vill också ha tid. Nu lät Mr biffige Bertil gay and crisp inte alls lika gay längre! Va fan är detta? OCH VAD NU?! Ut bakom draperiet kliver en riktigt het mulattjej och hälsar han välkommen. Detta händer bara inte, varför varför varför...

Jaha, min tur då... Åh, kolla killen där. Va? Han bara får hela paketet av henne. Åååhh, jag vill ha det där ju!!

- Ssssådäär min vän. Då var det din tur. Killen är så gay att han till och med pekar sitt finger sådär som bara en Moulin Rouge fjolla kan göra.
- Ok, ja trimma kort runtikring här...
- Hääääär? Stryker, oh so gay med sina fingrar runt mitt huvud.
-
Ehh, ja. Maskinkort liksom. Alltså, va fan är detta? O kolla grannen ba. Se vad han ler, fan om du sneglar åt mig din lille fan. Ba nitar dig isåfall...

Klippningen påbörjas och den lite mer lycklige killen bredvid liksom sneglar lite sådär extra nöjd mot mig. Jag utser han till ett hatobjekt i mina ögon. Och fan va snygg hon är. Detta är helt otroligt, jag börjar fan lacka på alla gaystjärtar. Inte för att dom är gay, det bryr jag mig inte om. Jag respekterar andra människors val i livet det är bara en liten liten detalj.

VARFÖR I HELVETE TROR ALLA BÖGAR ATT JAG ÄR BÖG?! Inte bara att dom bara tror jag är gay, dom ska liksom också försöka våldta mig varje gång jag stöter på dom.

- Sssssssååå, vad jobbar du med? Nej, alltså varför ställde du den frågan för? Och helvete vilka stora armar. Skulle säkert kunna knäcka mitt huvud som en liten nöt där i.

- Jag... Åh nej, Amsterdam all over, Jag ehh, jag är sjöman...

Hela hans värld blev precis som ett gyllene litet godisland, och jag hoppar omkring i en liten vit Kalle Anka dräkt verkar det som. Han släpper saxen, krullar lite lätt med sina fingrar i mitt hår och säger:

- Mmm, jasssså. En liten sjöman. Mmm...

Säg för fan inte Mmm på det där viset. Klipp bara klipp! Nej! Nej, jag ser fel. Hans skrev blev INTE just nu lite större?! NEJ, DOWN BOY DOWN! Titta bort, bara titta bort. Herregud... Han har suspensoar på sig. Ja, det har han. Om jag säger det flera gånger i huvudet så måste det vara sant. Herregud han har fan bånge... Åh, skjut mig någon? Snälla?!

OCH GRANNEN SLUTAR FLINA!

-
Ssssåå, vad ska du göra i helgen då? Va? Nej nej nej, du stötte inte på mig nyss. Detta är inte rätt. Detta händer inte...
- Jag ska till Australien faktiskt.
- Nej men herregud! Jag har faktiskt släkt där nere, jag är där jämt! Ska ner till årsskiftet förstår du. Jaha, och? Klipp för fan, åh du din jävel som har en snygg tjej kan sluta stirra. Livet är en levande mardröm...

Här börjar supergay prata på om sin släkt och om hans "vilda" fester han varit på. Och det lilla jävla "centerpartiet" kunde liksom inte heller sluta få fler mandat under tiden han pratar om en viss "Dave"! Sen sa han det jag bara väntade på:

- Alltså om du gillar och festa, då bara måste du träffa min kompis Dave där nere. Mmm... VA?! Detta har gått för långt, snart reser jag mig upp och går härifrån. Nej, jag har haft nog med random gayencounters i mitt liv, TACK!

Jag hade inte en aning om hur jag skulle fortsätta diskussionen. Jag försöker svara kort och tyst men Mr tjötkvarn kunde inte sluta prata om lille Dave. När han sedan skulle föra in lite gele i håret så gjorde han en sån där töntig tuppkamfrisyr grej. Sen, ja... Sen hände det.

Jag kan fortfarande känna den. Detta är nog bland det mest traumatiska som någonsin hänt mig. Precis när han höll på och fixa till så att min frisyr var mer gay än han så... så... så snuddade den vid mig. Ja, ni gissar rätt. Hans kärleksbatong... vidrörde min arm.

Begreppet PTSS kommer säkert bli en verklighet för mig efter denna dag.

När jag sedan betalar och börja sakta backa därifrån så skriver han givetvis upp Daves mail på en liten lapp och ger den till mig.

Vem är förvånad över att hans mail var sugardave_1@slåmighårtmedensten.com

Faktiskt så köpte jag en tändare enbart så jag kunde bränna upp denna lilla lapp. Precis när jag står och eldar upp den kommer smilfink grannen ut genom köpcentrat. Han nickar lite lätt emot mig med en helt klockren frisyr. Vilket jävla as...

image457
Jag knyter min näve och säger:
- Go...gay...go...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch stackare! Haha jag håller med om att det var en lite mindre bra upplevelse! Hoppas du får lite bättre där borta med Dave ;)

2007-11-07 @ 11:51:29
URL: http://fixell.blogg.se
Postat av: heaven

Samma för mig när den kvinnliga tandläkarens bröst snuddar vid en när man ligger försvarslös i tandläkarstolen...

PTSS?

Eller ja...P och T fattar jag ju, men S och S?

2007-11-07 @ 13:54:01
Postat av: Felicia

Svar: Men, då måste jag ju skaffa en till blogg? :P Eller är det jag som missuppfattar?

2007-11-07 @ 14:05:18
URL: http://fixell.blogg.se
Postat av: Hrm...

Internet svarar på alla frågor! PTSS; Post Traumatiskt Stress Syndrom. Meningslöst citat! - "Människor som har upplevt en mycket skrämmande eller potentiellt farlig situation kan efter händelsen utveckla ett syndrom som kallas för
posttraumatisk stress."

2007-11-07 @ 16:14:54
Postat av: heaven

Jaha....

*asg*

Ska inte tala om vad jag trodde då...

2007-11-07 @ 18:08:32
Postat av: Linda

"Stryker, oh so gay med sina fingrar runt mitt huvud." HAHAHAHA. "med sin kärleksbatong" HAHAHAHAHA =D

2007-11-08 @ 04:45:05
URL: http://liiindans.blogg.se
Postat av: Catti

Okej det här var ganska roligt, men om jag ska vara ärllig så tycker jag mest synd om dig! Fan vad jävla äckligt alltså haha.

2007-11-08 @ 10:32:14
URL: http://www.catti.se
Postat av: micki

första gångn jag läser din blogg av ngn slump..har nog itne skrattat så mkt på väldigt länge.. skön stil du har!
Mikaela

2007-11-08 @ 16:52:58
Postat av: Anonym

HaHaHaHaHa. Frisörer brukar försöka att vara trevliga och prata om du inte visste det. Att det fortfarande finns homofober alltså...

2007-11-08 @ 17:02:36
URL: http://abeona.blogg.se
Postat av: Elisabet

Haha, min brorsa har samma problem, är straight men får massor av killragg. Världen är orättvis

2007-11-08 @ 22:00:12
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!