aao sa slutar alfabetet

aao ar just nu dom sista bokstaverna i alfabetet for mig. Har kommit till mitt hostel nu men inte efter att dom givetvis slarvat bort mitt bagage. Det var ett enda flygplan ifran London till Sydney och ca 25 pers saknade sitt bagage.

Helt obegripligt...

Folk flippa helt o hallet for sitt bagage. En man stallde sig lite hogre an alla andra och beklagade sig framfor en liten folkmassa som genast skingrade sig, sa han bara var en liten ensam skallig gubbe vid sidan av bagagebandet.

Fan va ratt det var...

Sjalva hostelet ar riktigt najs. Stort, rent och en egen bar. Tog givetvis en bira innan jag kollade in rummet och vaxlade nagra ord med en belgare och en fransman.

Ska upp och sova nu. Flygresan var inte rolig pa nagot vis, ar helt slut...

Har givetvis nagra roliga observationer jag ska fa ner nar jag har tid!

Jag ar sa lycklig, det ar en helt otrolig kansla over att fa vara har!

Fan ocksa, nu hor jag danska. Jag hor orden men sen tar det slut... Hoppas min sovsal har nagra svenskar i sig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jadu, livet består ju endast av fika och handsk-shoppande för mig. Roligare än så blir det tyvärr inte. Ha det!

2007-11-12 @ 11:42:46
URL: http://galenskaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!