Äg mot övningskör bilar.

Låg och tryckte bakom en övningskörbil igår. Kunde inte hjälpa tänka en kompis ifrån Visby vars beteende efter att precis fått körkortet var lite lagom udda, kan man säga. Han kallades för AW.

Vi sitter i bilen två dagar efter han fått körkortet, jag kör:

- Haha, den skylten slipper du nu. Boxar till AW på armen bara sådär som kompisar kan.
- ...
- Aw?
- Kör om han.
- Va?
- Tjafsa inte Martin. Gör som jag säger nu!

AW's beteende gick aldrig att räkna ut, han fick alla möjliga fix idéer hela tiden. Och det skulle utföras genast, annars var man ingenting värd. En av dom stora anledningarna till att jag var med han!

- Hehe, ok. Kan man fråga varför?
- Ba kör om aset. AW börjar plocka fram sitt körkort.
- Körkortet?
- Ja, vi ska göra ett sånt jävla äg mot den här fan. Åååhh, äntligen... AW ser ner på sitt körkort. Detta har han tydligen längtat efter.

Jag laddar för att köra om. Precis innan vi ligger precis bredvid så flippar AW totalt. Jag med för den delen, det  är så kul att ryckas med!

- Ok Martin. Var beredd på tutan nu. Det var en jävel som gjorde så här förra veckan. Fan payback mot den här nu.
- Hehe, ok....äg.
- TUTA! Tuta på den fan hahahahah! Ååååhhh äääääg! AW trycker upp körkortet i fönsterrutan och ba skriker allt var han har.
- Haha, Kolla Martin. Helt jävla lost! Vilket jävla äg! Tuta mera Martin. Tuta då för fan! AW skriker så mycket så att rutorna blir helt immiga.

AW blev helt galen och börjar tuta åt mig istället.

- Peka mot mitt körkort Martin! Jaaaa, hahaha. Kolla killen är helt borta. Fy fan va rätt det här känns.

Minns att vi hade rutorna uppe så man hörde la inget förutom tutan och två målbrottsgrabbar skrika äg, äg för fan, detta är ett sånt jävla äg. Dom i den andra bilen blev inte så lost faktiskt, vi höll på att köra av vägen och vi lyckades med AW's äg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!