Allt dödar i Australien

Läste i min reseguidebok inför Australien igår. Det som fastnade mest var ju då berättelserna dom hade om landets djur. Alltså jag vill inte veta exakt HUR människor blivit uppätna av hajar eller när någon låg och kravlade i öknen efter att blivit biten av en orm. Spare me... please!

Sen är det ju sjukt hur jävla mycket som är giftigt där nere. Finns ju inte en enda liten stenjävel du kan vända på utan att ett komplett psychoaggressivt kritter ska ba hoppa rätt upp i fejset på dig.

Varenda djursort där nere har något slags gift i sig! Ger mig fan på att när jag väl kommer ner och träffar en känguru så är den fan hög på bläckfisk, blivit poco loco och ger sig fan på att ha lite Martin fläsk i käften.

Men men, jag har sagt jag ska på walkabouts. Jag ska sova ute i buschen, jag håller vid mitt ord!

Ok, jag är hemma hos brorsan. Han fick just en ny teori, den här gången om Rockerfeller. Måste höra den här!

Kommentarer
Postat av: bella

gud, det är precis den bilden jag har målat upp i huvudet om australien..att du ens vågar åka dit :O

2007-11-03 @ 20:07:52
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: M

alla som åker dit blir uppätna eller något. Det är min teori. Du är modig!

2007-11-03 @ 20:10:40
URL: http://lillmalin90.blogg.se
Postat av: Janne

Ah, så nu har du äntligen fått en uppryckning av layouten. Grattis till det! Nu kom också ditt gästinlägg upp hos mig.

2007-11-03 @ 23:30:17
URL: http://www.babilou.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!