Backpackern provpackar!

Typ så här ser ryggan ut. Värsta helt enkelt. Har klistrat över märket Haglövfs eller va det stod med sverigeflaggor. Kör på varianten att binda fast min lilla dagturryggsäck och brädan med tamp runt hela skiten. Det väger AS och jag står bredvid min käraste ägodel här i livet.

Den överlevde Visby, Kalmar och nu Hult... En yuccapalm! Älskar namnet på den. Det och att farsan fuktar upp den!

image453
Pappas tumme till vänster och yuccapalmen till höger.
image454
Världens vigaste man kröp in i arslet och försvann!

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: Åh, tack så mycket :) gör mig väldigt glad av att du gillar min blogg och idé.

du får skriva massa inlägg om du vill! alltid välkommen!

2007-11-03 @ 12:33:56
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: HL&Np

Bästa posen... :)

2007-11-03 @ 21:43:34
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!