Can you piss on me please?

Sitter fortfarande pa lilla surfside hostel och tar det lite piano. Ikvall blir det en buss intill den stora staden Sydney igen for att ga till nagot som heter The Arthouse. Det ska vara oppet till klockan 7 pa morgonen och det ar enbart en massa kanda DJ's som kommer pa besok for att visa upp sig.

Ser fram emot kvallen dock inte att jag maste checka ut imorgonbitti...

Min far har haft lite mailkontakt med en viss Lisa som jag ska traffa imorgon. Det ar min styvmammas brors dotter nagonting om jag forstatt det ratt. Hon verkade vara en rolig prick i telefonen och bjod hem mig for att sova over nagra natter.

Siktar sedan mot att aka norrat mot ett stalle som heter Port Maquire(osaker stavning). Det ar som en liten Koalastad dar manniskorna lever tillsammans med Koalor i skon samvaro. Dom har ocksa ett Koalasjukhus dar jag tror man kan fa krama dom sma sotnosarna!

Har inte surfat an men akt lite skateboard i den lokala cementparken. Det ar en ganska svar park. Dom har liksom tryckt in sma rails och grejer pa en alldeles for liten yta. Finns ingen plats att ta lite sats pa helt enkelt och darfor anvands bara halva parken. Det ar mera en park for rampakare kan man saga.

Maste kopa en par mjukare hjul ocksa. Forsokte aka i en pool idag men fan mina hjul ar sa hala. Need more grip dude!

Mina tva Hollandska kompisar Jorgen och Kevin kom over pa en suprise visit igar och visade upp sin bil! Vi akte runt lite har och var for att hitta ett hostel till dom men fann inget som hade plats. Dom har fatt jobb som fruktplockare och akte ut dit istallet for att sova.

Jag har brant mig lite i ansiktet sa jag har hangt pa olika fik hela dagen for att skriva och lasa lite.

Det ar ett ganska sjaskigt stalle men stamningen ar bara sa soft som det kan bli. Det ar schysst surfmusik pa hela tiden och solen skiner pa allas leenden runtikring.

Ar fruktansvart dalig pa att ta kort dock... Glider mesr runt i badbrallor och softar. Finns liksom inte mycket plats for kamera i dom.

Just det ingen i det har landet tvattar sjalva heller. Dom har sakallade laundromats i varenda lilla hala dar folk lamnar in sin tvatt. Dom tar typ en hel Ikea kasse for en cirka 30-40 svenska kronor!

Livet rullar vidare i landet dar over 90% av befolkningen har mindre an en timmes fard till narmsta strand. Ett land dar den storsta folksjukdomen ar hudcancer och dar alla nagon gang blivit kissade pa efter att en fullkontakts match emot blaa sma fucking javla jellyfish as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!