Let's build a castle from pizzaslices!

JA! Jag och Martine fick varsin sang pa det har hostelet. Har har eller har kan man klicka.

Har gar ocksa bra, och aven har. Gud vad jag hatar att prickarna ar som bortblasta, helt sjukt irriterande. Haha pappa kolla jag missbrukade herrens guds namn som ett fult ord!

Pappa ar prast och gillar inte nar hans soner gor sant. =)

Ok, jag ar lika glad som jag var i Sydney nu nar jag fick det dar hostelet jag ansokte om. Grejen da var val att det var minst sagt en chock att komma till det stallet i Bondi som det da kallas.



Det har ar en bild precis efter dom storstadat. Det var sa mycket grejer pa golvet att jag var tvungen att ga pa ett lager av trosor, FHM tidningar och sma salladsbitar forsta gangen jag kom in. Det fanns liksom ingen plats for min skit sa jag fick hanga det i sma rep vid sidan av min sang.

Om man tappade nagonting sa pekade alla pa dig och sa 'haha borta!' och fortsatte skyffla runt i smutsen for att hitta sin egna necessar. Endel gick liksom omkring och sparkade i skiten och kunde leta efter sina skor i flera timmar:

- My shoes! Have anyone seen my shoes?!
- My beer, where is my beer?
- My already used toilettpaper has anyo...
- What?!
- Eeeeeeeuuuwwww!

Hoppas nasta stalle ar battre. Det ligger precis vid stranden. Har ar en kartlank.

WWWPUNKTALLTINGARBLATTPUNKTKOM

Free spirit, free soul och annat amatorfilosofiskt som passar in i ett backpackerliv. Haha, ska tanka pa hur mycket mer solbrand jag ar an alla er dar hemma.

Mmm, yepp that's me. Brown as a brownie!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kära värld!

jag drömde om dig (?!?!) i natt. Vi spelade tvspel hemma hos din pappa.Sjukt!

2007-11-27 @ 08:44:22
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Frida

Älskar är ett väldigt starkt laddat ord.

;)

2007-11-27 @ 10:27:26
URL: http://galenskaper.blogg.se
Postat av: Cathie

Åh herregud vilken röra! haha!

Nu har jag valt dig! så välj gärna mig som favorit nu oxå =)

Haha hoppas du får det kul på bussen =) Kram!

2007-11-27 @ 13:31:51
URL: http://cathie.se
Postat av: Jennifer

Ho ho. Nu har jag valt dej som favorit ,välj mig nu! :P
Mm du får gärna gästblogga nån dag. Jag har tappat sugen lite själv för tillfället. Ha de bra!

2007-11-27 @ 16:31:26
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se
Postat av: TMNT

Å Ä Ö å ä ö. Nu kan du klippa och klistra, varsi! ^^

2007-11-28 @ 17:05:42
Postat av: Rebecca

Haha, din hytt var ett kaos ibland ombord men inte jämförbart med detta...

2007-12-01 @ 20:35:25
Postat av: Martin

Nej Rebecca, det kallas for inredning sa som jag hade det i min hytt. Jag har faktiskt last inredningsbloggar... Duh...

=)

2007-12-03 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!