Lucifer gav mig ett par sandaler.

Min blogg har blivit lite calm and mellow har jag markt. Och just nu precis petade jag mig lite i nasan, jag tittade bakom mig och sag en sot tjej...

Fan ocksa, a ja det ar utcheckning som galler imorrn. Vi har inget hostel an men ska ringa runt till ett par stycken vid utcheckningstimmarna for att se vad som hander.

Vandrade langs med den vackraste bit natur jag nagonsing skadat idag. Kilometerlanga strander som var helt folktomma.

Otroligt vackert, helt otroligt...

Helt javla otroligt att jag fick varldens skoskav av mina nya sandaler jag kopte i Sydney. Jag var sa nara pa att lata dom fa lukta pa mitt armsvett sa det var sjukt. Shit, jag hatar dom. Jag verkligen innerst inne hatar dessa tva sma sandaler.

Jag tror jag ska kora en gaffel ratt igenom dom. Verkligen lata dom lida med fyra hal i sig...

Fick ga omkring i smarta samtidigt som jag sag all denna fina natur. Ansiktet formades om till njutning nar faktistk tre stycken havsornar flog forbi samtidigt, sekunden dom var bakom kronet sa tittade jag ner och sag en blasa.

Ska nog spara dom tills jag verkligen kommer pa nagot riktigt fornedrande att gora med dessa sandaler. Typ som att limma upp dom ovanfor en toalett. Det ar ondskefullt, och ratt.

Min hatt ar daremot guld vard. Varsta sweiszzcisxdssxka armekniven den dar rackarn. Jag menar pa krogen kan jag dansa OCH vifta bort varmen med den. Samtidigt!

Helt sjukt... Nastan lika bra som min uppblasbara kudde. Jag smaller upp den i allas ansikte sa fort jag blir kompis med dom. Hehe, ag...

- Hi im from Italy where a....

POFF!

- I own you man... This much. Visar han exakt hur mycket med tummen och pekfingret.

Kommentarer
Postat av: emma

hej!

ser att du har en väldigt "omgjord" blogg, är du duktig på att göra om bloggar, jag vill ha mer en blogg som är lik mig, dom mallarna som finns å välja mellan är ju dötrista?

tacksam för svar!

/Emma

2007-11-26 @ 15:16:31
URL: http://protectedby666.blogg.se
Postat av: Loooooys

Haha,du är så sjukt bra killen!

2007-11-26 @ 19:27:06
URL: http://louiselr.blogg.se
Postat av: Martin

Vaisanen.blogg.se designade min blogg! Hon ar bast helt enkelt!

2007-11-27 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!