Oh you are soooo 'ghetto' man!

En ny morgon gryr, jag gar upp tar en dusch, gar sedan ner till det allmanna rummet och blir mott av en skon lat av Dido samt stralande solsken och en knarklangare ute pa terassen som va sa glad for han hade salt sa mycket nere pa stranden igar...

Hmm...

Klubbkvallen var sadar faktiskt. Forvansvart lite manniskor for att vara lordagkvall i Sydney pa ett sa stort stalle. Det var mycket roligare nu nar jag lart kanna lite manniskor iallafall.

Jag och Floda ar snart fardigpackade for att bege oss emot hamnen i Sydney. Ska ta en farja till Manly for att traffa Lisa. Denna lilla farjetur ar tydligen en av dom vackraste i varlden har jag last. Den passerar forbi mitt ag Operhuset tillexempel...

Har traffat manga trevliga manniskor har. Ska byta lite nummer och mail med folk. En DJ vid namn Kairon som ska borja gora egna latar snart, han lovar att han ska maila mig dom allteftersom.

Sen om jag stannar till pa fredag har jag en date med en liten studerande Danielle faktiskt. Hon vill ga pa Zoo med mig. =)

Efter att ha blivit besviken pa Sydneys nattliv sa fortsatter livet emot annu en gyllene strand, annu mera avslappnad stamning och maste alla javla flugor flyga in bakom solglasogonen och liksom fastna dar?!

Javla as helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!