Palm Beach t'day mate!

Mitt bagage har inte kommit fram an goddammit! Snackade med flyplatsen idag och det kommer fram mellan klockan 10 och 11 sa dom. Grejen ar bara att jag kopt en utflykt till stranden hela dagen med en grupp dar vi ska surfa och lira beach volley som avgar klockan 9.

Hehe, det ar riktigt stekhett idag!

Har tva schyssta polare nu ocksa. Jag kallar dom for Jorgen och Kevin. Dom ar ifran Holland, bor i mitt rum och Jorgen ar sa snall sa han har lanat ut ett par badshorts till mig!

Inatt var la sadar ocksa. Fan ni brudar ar fan varst nar det kommer till att vara odragligt fulla! Det var en brud som hade en pase upphangd bredvid sig som hon lag och spydde i hela natten!!! Kul rum va?

Ok, jag har ingen struktur har ser jag.

Ska ivag snart pa utflykten hela dagen och maste hinna ata frukost ocksa. Landet ar inte sa dyrt som jag trodde. Det finns schyssta hostels for 180-230 kronor natten i overallt.

Jag skiter daremot i Sydney franochmed torsdag och har sokt en sang vid Bondi Beach. Dar ar det ar sa fullt sa man far sta i ko for en sang. Hoppas jag far en! Dom har gratis uthyrning av surfbrador o sa.

Sen pa mandag blir det bussresa norrat.

Traffar nytt folk hela tiden. Det ar bara att borja prata sa har du kompisar direkt! Traffade en tjej ifran Nya Zeeland igar ocksa. Ska se vart hon ar idag, hon bor pa samma hostel... :)

Ok, frukost nu sen Palm Beach! Shoo! JAG AR I HIMLEN!

Kommentarer
Postat av: Vaisanen´s Blogg

Jag vill oxå vara där det är varmt. Här i Sthlm är det värsta snöstormen :/

2007-11-13 @ 14:55:53
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: Martin

Ja, mera vaderleksrapporter!!!

2007-11-14 @ 22:44:37
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!