Port Macquarie

Jag ar i port Port Macquarie just nu vilket ligger here (karta). Fakta jag lart mig hittills om detta stalle och Australien rent allmant.

I deras lokala Bottle Shop sa tror man inte pa plastkassar for dom tanker pa miljon.

Imorse sag jag tva flugor idka brunogepill.

Dom har ingen sopsortering i detta landet hemma utan det sker pa tippen istallet. Om du ar arbetslos sa maste du jobba minst 25 timmar i veckan for att fa ut typ A-kassa, detta sker da genom att sortera sopor vid ett rullband pa tippen...

Woopifuckingdoo..

Killen som ager detta hostel heter Tony:

- I'm just a backpacker who bought a hostel.

Det ar billigare att kopa mat pa supermarkets an att ata ute hela tiden.

Alla Hostels har egna lakan men jag fattar inte varfor dom envisas med att ha sant dar overkansligt toalettpapper. Jag menar det gar ju sonder sa fort man nuddar vid det. Ok, nu holl jag pa att skriva javla skitpapper vilket skulle vara hojden av ett torrt skamt.

Phew, close one...

Mitt Hostel just nu hittas pa www.here.

Idag ska jag aka skateboard i den lokala parken, se om jag kan boka en djuphavsfisketur for imorgon och vandra i den lokala koalaparken. Hoppas pa att fa se min forsta Koala idag!

Kommentarer
Postat av: ajja

Min blogg är ännu inte placerad i Linköping. Så skit samma, men shure lets favorisera på bloggportalen!
Jag ska lägga till din, här är min: http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=128

Pusspåre!

Och KOM IGEN nu såhär lite brudar kan du ju inte träffa... Cencurerar du??

2007-11-23 @ 10:03:16
URL: http://runthornet.blogspot.com
Postat av: ajja

Nu är bloggen placerad i Link, men nu har du ju länken. Pussa Floda från miG!

2007-11-23 @ 10:32:49
URL: http://runthornet.blogspot.com
Postat av: Martin

Mina tjejer ja... Hehe, jag har alltid varit lite forsiktig med att publicera hur manga tjejer jag traffar...

Jag tanker pa alla av mina lasare har, alltsa det ar flera ifran min slakt som laser denna blogg. Men det kanske dyker upp lite bilder har och var nagon gang.

=)

2007-11-23 @ 12:55:40
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Mi a.k.a Dolly

det ska inte behövas.. isf borde du la inte ha kunnat kommenterat :P

tror det har att göra med att jag publicerat vissa inlägg på en lösenordsskyddad sida och sen bara kopierat inläggen och laggt upp det här med bilder och allt, verkar som om det är bilderna det behövs lösenord för :)

2007-11-23 @ 14:30:15
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: MaDeLiÑo

jo, såklart mr. Sailor. det är mer än dags... ska forska mig till angiven sida och favorisera din blogg. jag saknar dig. även om jag aldrig rört dig... kramat dig... eller ens kysst dig =( rackarns. fastän din blogg finns här i min dator saknar jag dig; väl medveten nånstans i bakhuve't om att du är på andra sidan av jorden.. långt ifrån mig =( *snyft*

2007-11-23 @ 20:45:06
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!