Sex contest!

This is a guessing game that my friend Thomas started. Press here and write your guess down at  the bottom including your name and if you met me. Then press on Skicka kommentar and then write in the code that appears. Oh and the guess should be at how many people you think I am going to have sex with during my trip to Australia and New Zeeland.

And my ego is greater then the Atlantic ocean right now...

Min gode van och kollega har startat en tavling genom en kommentar och jag lyfter fram den sa att alla kan fa se och vara med. Jag gor den som en egen lank dar nere i lankar ocksa sa man latt kan komma tillbaka hit.

JAG VILL STARTA EN TÄVLING fan caps lock va på orkar inte radera. Jag vill att vi har en gissnings tävling. Den går ut på att gissa hur många Martin hinner idka sexuellt umgänge med under sina 4 mån på rymmen från verkligheten. Eftersom jag kom på tävlingen så kommer jag att gissa först.

Jag gissar på att mörkertalet kommer bli 8 men för att inte sabba chanserna hos sina fans kommer han inte att berätta det utan han kommer säga att det bara va en som han träffade och höll ihop med ett tag innan dom va tvungna att skiljas åt. Andas. Det e nu hans närmsta släktingar och vänner kommer in i spelet och då syftar jag på hans bror som han berättar allt för. Vinnaren kommer att vinna en date med martin som jag lovar bort utan hans medgivande. Så sätt igång och gissa.


Gissningar:

Thomas (the Biff) - 8
MaDeliÑo - 4
Natasha - 12
Anders - 2 dussin (ar det 24?)
Loooooys - 5
Janne - 11
ajja - 6
becky - 1 (visade henne bloggen har i Australien och forklarade vad detta var...)
Rebecca - 5
Ohyes - 3
En utan namn som gissar 19. Ar det kapten kanske?
Bambi - 8 igen?


Kommentarer
Postat av: thomas

OBS,OBS,OBS gay pussar på kinden räknas inte som sexuelt umgänge. Så ni som hade tänkt gissa på 3 siffrigt får nog tänka om.

2007-11-15 @ 00:27:25
Postat av: Storebror

Done deal, Storebror ordnar biffen ska ni se. Varsågod att börja gissa x)

2007-11-15 @ 09:28:50
Postat av: ajja

HAHAHAHAHA!!
När jag inte trodde det kunde bli roligare.

Min gissning: 6

Tror inte han hinnner med för många...

2007-11-15 @ 10:05:06
URL: http://runthornet.blogspot.com
Postat av: Janne

Fyra månader ... hmm ... jag gissar på 11 stycken.

2007-11-15 @ 10:12:18
URL: http://www.babilou.se
Postat av: Insidiae.

Undrar hur många gissningar det tar tills talet stiger över 20? :]

2007-11-15 @ 10:58:03
URL: http://insidiae.blogg.se
Postat av: MaDeliÑo

nog för att det skulle kunna bli 100+ med tanke på din snygghet. men jag tror och hoppas att du för min skull går försiktigt fram och tar 1/månad. dvs min gissning är 4 st!!! gogogo!

2007-11-15 @ 11:01:29
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Loooooys

Wooho! Vad pirrigt.. man vill ju icke riskera att han kommer dejta någon annan så att säga. Så jag gissar ganska så diskret på hmm.. VAFAN,beror ju på vilken hingst han är och hur mycket han orka använda sin Lena Handen! Jag gissar på 5 pers då.. brr

2007-11-15 @ 14:10:04
URL: http://louiselr.blogg.se
Postat av: InQubuz

Bara för att balansera upp allas förhoppningar och förväntningar på dig, enligt taoismens Yin & Yang, måste jag nog påtvinga en liten mer pessimistisk gissning...jag tror att du fuckar upp alla försök till "kaffe med dopp" då du får alldeles för mycket moraliskt stöd från alla dina "fans".

Jeff hälsar...

InQubuz

2007-11-15 @ 15:26:50
URL: http://InQubuz.com
Postat av: Anders

2 dussin

Tänk på Tissana

2007-11-15 @ 19:01:09
URL: http://maskinisten.blogg.se
Postat av: Natasha

4 månader, lär ju typ va 12

2007-11-15 @ 23:40:50
URL: http://natash.blogg.se
Postat av: Ohyes

Jag tror du hittar kärleken i den skabbigaste lilla hålan du kan tänka dig, så typ en då ;P
Eller ah, du kanske hinner med någon innan så 3!

2007-11-16 @ 11:39:01
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se
Postat av: Rebecca

Min gissning får bli fem men det kan sluta vart som helst.

2007-11-16 @ 12:04:16
Postat av: Camilla

Räknas hångel som sexuel aktivitet??? Isåfall kan det bli en del.

2007-11-16 @ 13:36:38
Postat av: Anonym

19 ska du väl hinna me´Go for it din gamle hingst..
Harry undrar om en känguru räknas!!

2007-11-16 @ 15:28:42
Postat av: Martin

Om hangel raknas som sexinvit? Thomas ar du har sa far du svara pa den fragan. Du startade detta och far bestamma! :)

2007-11-17 @ 06:02:03
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: bambi

Jag gissar på 8 stycken
;)

2007-11-17 @ 18:30:17
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: thomas

Ja Harry en känguru räknas absolut som sexuellt umgänge även Engelskor räknas men det e inget som jag skulle rekomendera.

Och nej Camilla hångel räknas inte det ska vara fullbordade pennetreringar. Penis i vagina eller
anus.


Och nej han behöver inte komma ihåg vad hon heter bara att han fått krypa på.

2007-11-17 @ 19:26:13
Postat av: Martin

Bambi gissar pa 8 som du Thomas. Far man det?

2007-11-17 @ 23:12:41
Postat av: thomas

Ja det får man, om det skulle visar sig att 2 eller flera har gissat rätt så kommer vinnarna att få tälva om din gunst.
Ex på grenar,
1. Lerbrottning iförd minimal klädsen.
2. Wet t-shirt contest.
3. Squirting contest.
4. Ben-wha balls holding.
5. Cum eating.
6. Deep troth.
7. Något bra förslag.

Det skulle bli en 7-kamp som till och med Carrolina Klufft skulle få svårt att vinna.

Jag e lite besviken över att den här tävlingen hammnat under Extremt oseriöst det här e fan allvar.

2007-11-18 @ 00:38:10
Postat av: Rebecca

Det är Kalle som gissat på 19. Du verkar ha det helt galet bra:) Nice, inte annat än lite avundsjuk, hem till Sverige om ett par dar, tänk vi hade liiite värme iaf.

2007-11-25 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!