The fairy Penguins

Jag var pa Sydneys akvarium precis innan jag lamnade stallet, helt fucking omojligt att ta kort sjalv sa har ar deras hemsida med lite najsa bilder om man vill se. Sydney har visst ett eget akvarium...

Givetvis kunde man se en massa koraller, man fick även tafsa på dom. En idiotgrej var däremot att dom hade skrivit med stora bokstäver CORAL REEFS, LIVE!

Man kunde alltsa se koraller växa...live. Ironin var påtaglig nar jag med egna ogon såg koraller...live. Ja var en mycket visare man efter att ha sett en korall växa live...i fem minuter.

pingviner

Ett par minipingviner dom faktiskt kallar fairy penguins. Dom stod allihopa så här hela tiden, en dialog pingvinerna emellan medans folk tog kort pa dom.

- äg...
- Totalt.
- Mmm, ska ba visa anus for dom hela jävla dagen. Lackar fan...
- Hehe, kolla en till. Fy fan va ful han var.
- Haha och det enda han fick se var anus...äg.
- Pingvinanus!
- Hehe...
- Hoho...
- äg.
- Som fan.
- Värsta claim här ba.
- åh nej inte en kamera till...
- Anus away va?
- Lätt.
- Rätt.
- äg...
- Fy fan, vem är så dum så han fotar pingvinanus?
- Tragiskt...
- Mmm...äg.
- äg..
- Hela han ba...

Klick!

-
Vilket äg.
- Hehe vi äger hela territariet ba.
- Mmm..
- Ska fan limma fast mig själv har så jag kan äga forever.
- Grymt.
- Lets.
- Mmm, lets ba. Den va bra...äg.
- äg..
- åg...
- NEJ! Miffovarning!
- Miffo...
- Sorry, äg.
- Mmm, tänkte väl det.

And so on, and so on...

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

HAHAHAHAAHA. era deeptalk är så givande.. så vackert. visste inte att pojkar hade meningsfulla konversationer i smyg.. mer. MER!!!!

2007-11-23 @ 20:48:15
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!