Ålder till sjöss spelar ingen roll.

image383

Hej, jag heter Martin, jag ska åka till Australien och Nya Zeeland när jag mönstrat av... och jag vill klaga på några saker här ombord. För det första börjar det bli jävligt tröttsamt att behöva använda en potta hela tiden, varför kan ni inte gör en toalett i min storlek? Sen så undrar jag varför rederiet enbart gett mig en röd och vit mössa att arbeta i. Är detta safety eller?

Och dom här radioapparaterna vi använder är en touch för stora. Det är ju för fan som att bära omkring på en 15 kilos hantel hela vakten! Vet ni hur trött jag blir i kroppen på grund av detta?

Kapten behöver inte mata mig längre. KAN SJÄLV!

Sen skulle jag behöva lite anti diarré piller när jag ändå är på't. Har fan bajsat på mig tre gånger idag och det är inte speciellt roligt att behöva använda blöja hela tiden. Ska jag behöva lida för att sjukstyrman är så lat så han inte ens orkar låsa upp sjukhytten!

Sen en sak till... Sluta kalla mig tjock! Det heter faktiskt mullig... =)

Kommentarer
Postat av: kall

äntligen en riktg sjömaN DET SYNS PÅ HAN

2007-10-09 @ 17:22:14
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Stenhård helt enkelt!

2007-10-09 @ 18:38:45
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!