Brajmumin bjuder på en jolle!

Cannabis, Aikare, fett, ogräs, knatch, kon, grönt eller varför inte bara vanligt trädgårdsgräs?

image362
Gröna Lund!

- Fan är det där? Alla inne i skitmässen blir lite skraja
- Antwerpens finest! Svarar jag
- Fan fick du tag på det?
- Kajen.. Bokstavligen talat
- Vadå? Nyss eller?
- Jepp, Brajmumin bjucka på en liten konung.
- Ska du ehh, eller det va inget.
- Slå en holk?
- Mmm..
- Klart!

image363

När jag skulle mecka min spliff var allt rizzla slut och jag röker ju aldrig annars, så det fick bli en lånad cigg av Roy och en vanlig pappersservett.

image364
Sugga på!

Spliffen tog en vända i skitmässen men sen hände inte ett skit. Jag gick ut, slussade klart och gick och lade mig. Brajmumin kom in stoppade om mig och läste en godnattsaga.

Ok, får väl poängtera en gång till att det är helt vanligt gräs som jag hittade på en gräsmatta i slussen. Hade ändå hoppats på ett litet rus men det smakade mest papper. Sen höll jag på att elda upp hela båten när jag slängde den i papperskorgen utan att släcka skiten först.

Folket runtikring mig var konstigt nog inte lika entusiatiska när jag sa bloggvarning efter att ha dumpat en kanna kaffe över elden.

Kommentarer
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Ok, den är gränsfall den här bilden, jag vet. Hoppas ingen tar det på allvar...
- Ta bort?
- Njaaa...
- Bestäm dig huvet!
- Stanna?
- Stanna...
- Ok.

2007-10-05 @ 19:11:22
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Storebror

Du vet att du just inhalerat bränt papper. Sot, helt enkelt. Snarare pyromanmumin som stoppar om dig.

2007-10-06 @ 00:36:18
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Och alla får gärna pröva på samma sak hemma!

2007-10-06 @ 01:31:42
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Sluringbloggen

Haha. Klippegräs i servett lät ju inte som någon höjdare. Hoppas Brajmumin är snällare mot dig nästa gång... :p Peace.

2007-10-07 @ 10:18:05
URL: http://sluringbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!