Den enda sjömansbloggen!!

Jag är ensam sjöman som bloggar i sverige. Har letat runt lite och hittar fan ingen annan... Och hur ska jag fira detta? Jag ger mig dessa alternativ:

* Gråta
* Hoppa
* Rulla runt i sängen
* Tro att du är något
* Powerslide
* Raka benen
* Göra en egen tatuering med gaffel, två komp färg och överdos av morfin
* Noppa dina pubeshår

- Väldigt bra alternativ.
- Tack.
- Vilken blir det?
- Powerslide, lätt!
- Ok, inget mjäk nu.
image350

Jag gav totalt järnet, fick tvärstopp när jag trodde min matta i hytten hade världens glid, slog i hakan i armstödet på min soffa och började gråta. Mathias visar upp sin total avsaknad av empati, lägger sig i fosterställning och skrattar så han måste kippa efter andan.

Kommentarer
Postat av: Mohahaahahahahah!

MOHAHA! mingler.se finns sjöman NR 2! Du är inte ensam pysen!

2007-10-03 @ 20:57:05
Postat av: Storebror

Så dy lyckades tro att du var något, körde en powerslide och grät. Här säger vissa att män inte kan göra flera saker samtidigt...

2007-10-04 @ 00:56:55
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Dina kommentarer åh vise storebror är så klockrena! Ser fram emot dom varenda dag! Grymmers, klockers...
Mmm, sköners!

2007-10-04 @ 01:33:05
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Mingler.se
Hmm, ok måste kolla!

2007-10-04 @ 01:34:30
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!