Flügplatz Hambürg

Haha, üüü värsta ba! Hittar fan inte knapparna... Hmm, och vad är det DÄR för nüt?

En... en... EN KVINNA!

Hehe, oj... tvüüüü kvinnor.

Müste pröva min tyska jag spenderade 3 ür i högstadiet för att lära mig. Ja, den sitter som en smäck. Obs ironi, obs ironi... Och vem i helvete har rätten att ta fucking 1 Euro per 10 min för internet?!

Üj, en till. Detta blir för mücket. ÜP ÜP AND AWAYYY!

Haha, älskar det här keybordet nu. Ska fan ha ett eget! Üsch, üj, süg, knülle, hüj, flüjt, bülle.

En film! Müste spela in en film! Pü pü.... Hmm, Olof kanske? Njaa, ska nog köra mitt nya move, smack my bitch üp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!