Fördomar, fantasi och perversa läggningar!

Ok ,jag har blivit utmanad igen. Den här gången handlar det inte om godis utan vad jag vet om en främling. Jag kör hårt med mina svar baserat på fördomar, fantasi och perversa läggningar.

Bloggen heter FASHIST och det finns en mycket skrämmande blid på en ung kvinna med suddigt ansikte med i bloggen. Jag undrar om detta är ett resultat av att regeringen ger mindre pengar åt psykvården. Vad vet jag... =)

Såhär skriver dom på sin quiz:

Uppdatering: Många skriver och frågar hur dom ska veta det här, svaret är: Ingen aning! Poängen är inte riktigt med att veta mest, utan att försöka och gissa sig till sitt svar, det finns ju trots allt tre alternativ att välja på, ge vilda gissningar, det lönar sig :)

Hmm, alltså jag ska gissa? Och varför har ni redan valt åt mig? Det skiter jag i fullständigt och kommer med egna alternativ.

1. Vad bär jag alltid med mig?


1. Mobil
2. Busskort
3. Toffs


En sån där skittöntig reflex av märket "kom och hjälp mig dö!" som har formen av ett bananskal.

2. Vad är jag beroende av?

1. Sånt där Vaseline från Agatha Ruiz de la prada
2. Extra Tuggumi
3. Datorn


Hehe, vaseline...

3. I vilket lag spelar jag handboll och fotboll?

1. Ekerö Ik
2. Skå ik
3. Spånga IF

image358

I helvete vet jag. Men jag tycker du kan hålla dig till din egen åldersgrupp. As... Ge sig på barn sådär.

4. Var bor jag?

1. Ekerö
2. Stenhamra
3. Munsö


I en skitig gammal skåpbil från 1973, i Mjölby. Du lät bilen stå på kumlas öppna anstalt i tre veckor så den fick den där fina pissgula färgen.

5. Vad är det för något jag verkligen inte klarar att äta?
1. Ostbågar
2. Blodpudding
3. Lök


Du har alltid levt på mjölmaskar men kände för att byta upp dig till utrotningshotade Geckoödlor. Blir livet alldeles för magert så slinker en och annan daggmask ner.

6. Vad har jag för nummer i handboll?
1. 7
2. 99
3. 83


68, nästan som positionen 69 fast det är mera "ge" än "få" för kvinnan.


7. Vad var det för gossedjur från mumindalen jag alltid gick omkring med när jag var liten?
1. Snorkfröken
2. Lilla My
3. Sniff


Brajmumin, du köpte tjack av han men avancerade snabbt till mera avancerade droger.

8. Vad sysslar jag med på helgena som ger lite extra klirr i kassan?


1. Delar reklam
2. Säljer aftonbladet
3. Städar i hemmet


Du går omkring på stan med en liten burk. Fast ingen sån där som frälsningsarmen har utan en spermadonationsburk. Sen vill du inte använda det bryska ordet sperma när du frågar om deras donation, utan kallar det istället vildhavre.

9. Hur många bloggar har jag?


1. 2
2. 3
3. 4


Du fick en idé om att sälja Ahlgrens pimpade bilar över nätet, men klickade fel och råkade starta en blogg.

10. Ett annat stort intresse är att ..


1. Fota
2. Skriva
3. Filma

4. Onanera
5. Raka andras armhålor
6. Klitta saker
7. Kasta in pinnar in emellan ekrarna på folk som cyklar förbi
8. Trimma det snurrande hjulet i din marsvinsbur
9. Vandalisera dagis
10. Sparka på lyktstolpar så dom släcks

 

Hmm, mycket att välja på här. Tror detta är en kuggfråga och har flera svarsalternativ. Jag väljer nummer 7 och 9. Nu är du på barn igen. Nu ligger du på minus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!