Hampa är en konspiration...

Har hängt med konspirationsteoretikern(brorsan) idag igen. Han har givetvis en helt rykande färsk konspiration att berätta. Den här gången handlar det om hampa...

Jag trodde att regeringen ville förbjuda hampa pga att det är knark. Det går att röka skiten helt enkelt. Jag har tydligen fel...

Min bror säger att knarkfrågan är helt oväsentlig här. Han börjar istället prata om 200 år gamla hampatröjor som finns lite här och var:

- Tröjorna är i väldigt gott skick. Ett finger upp i luften...
- Och?
- Alltså fattar du inte?
- Nej...
- Åååh, pucko! Tröjan är ju i gott skick! Två fingrar samtidigt upp i luften!
- Alltså dör man när man sätter sig på den eller?
- NEJ! Jävla idiot, alla klädbutiker i världen konspirerar emot oss! Upp med armarna i luften! Nu är han igång!
- Ehh, ok så man dör inte?
- NEJ! FAN FATTA DÅ! Dom vill inte att kläder ska göras i hampa för då håller dom ju i 200 år!
- Aaahh, okej. Så regeringar bryr sig inte om att du kan knarka på skiten, utan dom är rädda för att hela jävla världen börja sticka tröjor och knyppla?
- Precis...

Min bror lovar att han ska maila en ny konspirationsteori i veckan när jag är iväg och reser!

image446image447
Varför har inte HM hampaskjortor? Dom håller för länge helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: densan

det är för låg thc-halt i industrihampa för att röka det och bli bäng på det :P 0,002 tror jag är det högsta antalet thc man får ha eller nått. hehe annars hade det ju varit perfekt :)

2007-10-31 @ 17:45:44
URL: http://densan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!