Hur får man bort sperma från dataskärmen?

Ok, jag läser dom nedanstående inläggen och undrar vad jag går på. Valium eller? Värsta seriösa...

Jag har däremot ett erkännade att göra. Jag blir upphetsad av statistik.

Martin klickar sig in på bloggportalen.se:

- Hmm, ok nu ska jag vara smart här. Vilka listor vill jag toppa?

Kollar lite...

- Hepp, åt helvete med den filosofin.
- Vilka listor kan jag toppa?
- Sedär ja!

Två månader senare...

- Ok, hehe klickar runt ba.
- Skrolla med musen som en kung.
- Hmm, kolla listor.
- ...
- ...
- Är detta sant?
- ...
- Ja...
- Ja det är det. Jag ligger på topp tre.

Martins ansikte stelnas framför skärmen, saliv börjar sakta sakta rinna nerför mungipan.

- Grrrlllgllrrr, så het...

Martin märker det inte men han blir faktiskt upphetsad, purjolöken växer och växer. Martin blir helt apatisk över all denna bekräftelse i form av en siffra. Purjon kryper sakta ut ur hans mjukisar och vill också titta på.

- ...
- ...

PURJO AWAYYYY!!!!

SPLATT!

- FAAAAAN! Saggar över hela jävla displayen!

Kommentarer
Postat av: Janne

Ja, f-n, fortsätter du i den här takten går du ju om mig alldeles snart! Plats nu, lägg dig ner och var tyst.

2007-10-10 @ 15:23:56
URL: http://www.babilou.se/blog
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Kan inte rå fört... =) KRAM!

2007-10-10 @ 17:08:24
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!